tisíce reklamních ploch za skvělé ceny

Průvodce venkovní reklamy

Dobrá grafika zaujme na první pohled. Špatná bohužel taky

Prodá ale jenom ta dobrá. Nad špatnou grafikou zakroutíte hlavou, ale nezapamatujete si z ní nic. Dobrou a špatnou grafiku odlišují zdánlivé maličkosti, které ovšem ve výsledku úplně mění celkový dojem. A k dobrému celkovému dojmu i obchodnímu výsledku vede spousta drobných kroků. Pokud se jich budete držet, čeká vaši billboardovou kampaň úspěch. Pokračování textu...

Billboardy a cena: Kolik zaplatíte za billboard?

Ceny billboardových ploch se od 90. let příliš nezměnily. Billboardová plocha v dobré lokalitě s pěknou viditelností vás vyjde na 5 až 6 tisíc korun. K těmto nákladům připočtěte cenu za grafický návrh i kreativu a tisk samotného plakátu. Cenu celé kampaně pak snadno spočítáte podle množství ploch, na které chcete nechat svou reklamu vylepit. Pokračování textu...

Kdy jsou billboardy vyhozené peníze?

Billboard vám může posloužit stejně kvalitně jako UXák se SEO specialistou, kteří vyladí váš web, nebo HRistka, která naláká pět nových zaměstnanců. Billboardy to dovedou také. Musíte ovšem dobře znát svou cílovou skupinu a vědět, kde se pohybuje. Ovšem jsou i případy, kde billboard opravdu nic nevytrhne – a o těch si povíme dnes. Pokračování textu...

Billboardy umožňují perfektní cílení reklamy

Venkovní reklama umožňuje díky správné poloze billboardů přesné zacílení potenciálních zákazníků. Opakovaně je oslovuje, proto je snadno zapamatovatelná. Billboardy navíc efektivně působí na lidské emoce. Zákazníci venkovní reklamu vnímají jako méně rušivou a obtěžující než online kampaně, které na ně nekontrolovaně vyskakují na internetu. Pokračování textu...

Chyby, kterých se inzerenti často dopouští a jak se jim vyvarovat

Venkovní reklama byla historicky jednou z prvních příležitostí, jak se na trhu zviditelnit. I dnes je mezi firmami populární volbou. Billboardy jsou totiž univerzálním médiem, díky kterému je možné zasáhnout až 92% obyvatelstva v regionu a v porovnání s jinými typy offline reklamy jsou velmi levné. Aby však venkovní reklama fungovala, je nutné ji dělat správně. Pokračování textu...

Víte, jak si vybrat ten pravý billboard? My ano

Když jdete po ulici, kolik reklamních ploch potkáte? Jako spotřebitel uvidíte desítky billboardů, ale kolik z nich vás zaujalo? Kolik z nich si pamatujete? Výsledná cifra nebude nijak ohromující. Venkovní reklama může být velmi dobrým nástrojem, jak dosáhnout vašich cílů. Musí se však dělat správně. Abyste byli vidět v moři konkurence, potřebujete zajímavý grafický návrh a chytlavý slogan Tím však nemáte ani zdaleka vyhráno – billboardy musí být na správném místě. Pokračování textu...

Budování značky: proč je venkovní reklama tak důležitá?

Na trhu je v každém odvětví obrovské množství konkurence – pro každou firmu je proto důležité být vidět a odlišit se od ostatních. Firmy musí neustále zkoušet a vymýšlet nové způsoby, jak se zviditelnit a udržet se na špici. Jak je to s venkovní reklamou? Pomáhá firmám budovat jejich značku? Pokračování textu...

I malá firma může mít velkou reklamu

Je venkovní reklama vhodným způsobem propagace i pro malé a střední firmy? Na to se nás klienti často ptají. Mezi velkými firmami je venkovní reklama oblíbená. Je velmi účinná a zasáhne různé cílové skupiny – téměř veškerou populaci. Investice do outdooru však může být nákladná. Vyplatí se investovat větší částky i menším podnikům? Pokračování textu...

Jak využít sílu venkovní reklamy na maximum

Když jdete do práce, kde všude potkáváte billboardy? Kolik z nich si zapamatujete nebo vás zaujmou? Venkovní reklama je levným a efektivním nástrojem propagace s vysokou návratností a velkým potenciálem, avšak abychom z ní získali co nejvíce, je potřeba se držet určitých zásad, aby reklama byla co nejvíce efektivní. Pokračování textu...

Jak vytvořit skvělou grafiku na billboard v 7 krocích

Uspořádání venkovní kampaně nestojí malé peníze, proto je důležitý každý detail. Klíčovým je však grafický návrh, který má za úkol nejen informovat zákazníky o Vašich službách, ale hlavně zaujmout! Zní to možná jednoduše, ale dobrý grafický návrh má svá „zlatá pravidla“, o které se s Vámi rádi podělíme. Pokračování textu...

Formáty venkovní reklamy: který zvolit pro Vaši kampaň?

Venkovní reklama má i dnes v marketingovém plánu své místo. Reklama propaguje služby firem v pravou chvíli – když se lidé rozhodují o svých nákupech. Zasáhnou většinu obyvatelstva, i ty, ke kterým byste se jinými kanály nedostali. Abychom to však neměli tak jednoduché, nabízí tato podoba reklamy několik formátů, z nichž každý se hodí pro jiné kampaně. Nejpopulárnějšími jsou billboardy, bigboardy a citylighty. Pokračování textu…

Děláme venkovní kampaň - co to obnáší? 

Klienti nám často volají s dotazy týkajících se objednávání kampaně – jak vše probíhá, jak dlouho to trvá a kdy se začít poohlížet po reklamních prostorech, jaké informace je potřeba zaslat a co je ideální zmínit už v prvním emailu, aby vše proběhlo hladce.  Na to všechno se dnes podíváme blíže. Pokračování textu…

5 důvodů, proč venkovní reklama stále funguje

S příchodem internetu se začal rychle měnit náš život, spoustu věcí dnes můžeme udělat z pohodlí domova. Stačí jen pár kliků. Podobným způsobem se začal vyvíjet i marketing a online reklama postupem času nabývala na popularitě. Venkovní reklama naopak má tendenci být opomíjena. I v dnešní době onlinové má však v marketingovém plánu svou roli. Proč? Pokračování textu…  

 

Rychlá poptávka