tisíce reklamních ploch za skvělé ceny

Průvodce venkovní reklamy: kategorie článků

Fungují vůbec ještě billboardy?

O efektivitě venkovní billboardové reklamy se diskutuje již mnoho let. Outdoorové billboardové kampaně klienti i agentury často podceňují, protože není úplně jednoduché změřit, zda venkovní reklama funguje a přináší klientům zisk. I přes mnohé pochybnosti je efektivita venkovní reklamy mnohdy lepší než efektivita online kampaně. Billboardová reklama totiž umožňuje perfektní cílení, nerušivě oslovuje nové i stávající zákazníky 24/7 a přispívá k budování značky. Pokračování textu...

Cena a výroba billboardu

Venkovní reklama má celou řadu druhů: nejoblíbenější billboardy, opravdu velké bigboardy, praktické citylighty, efektivní štíty i netradiční mosty. Pro každý z druhů venkovní reklamy je třeba vytvořit podklady pro trochu jiný rozměr. Výroba a tisk billboardů ovšem většinou spadá do kompetence agentury. Na vás je připravit ty správné podklady, skvělou grafiku a především si optimálně spočítat cenu celé kampaně. Pokračování textu...

Vyšší zisky díky venkovní reklamě

Venkovní reklama není jenom o pronájmu billboardu, ale především o promyšlené strategii, znalosti cílové skupiny a dobré taktice. Poradíme vám, jaké tipy a triky v outdoorové reklamě fungují, a poskytneme vám užitečné návody a best practices, abyste z pronájmu reklamních ploch získali maximum. Upozorníme vás na chyby, kterých se inzerenti velmi často dopouštějí. A také vám ukážeme, jak na skvělou venkovní kampaň, která vám přivede nové zákazníky. Pokračování textu...

Skvělá grafika na billboard

O tom, jestli bude vaše reklama úspěšná nebo se z ní stane propadák, rozhoduje často grafika. Proto je velmi důležité vyvarovat se základních i pokročilých grafických chyb. Poradíme vám, jak má správný billboard vypadat a na co se při tvorbě billboardu zaměřit. Až budete vědět, jak na skvělou grafiku billboardu, pomůžeme vám s přípravou tiskových dat pro billboard a upozorníme na základní chyby v rozlišení fotek na billboard. Pokračování textu...

Praktické ukázky billboardových kampaní

Nemusíte se učit od velkých bank, pojišťoven nebo automobilek. Ukážeme vám firmy, které si pronajaly jen jediný billboard na jeden měsíc, ale jejich kampaně přesto přinesly pozoruhodné výsledky. Do billboardové reklamy není nutné investovat vyšší desítky tisíc, stačí perfektní znalost cílové skupiny, strategické uvažování, správný výběr plochy i grafiky a především dobrý nápad. Pokračování textu...

 

 

 

Rychlá poptávka