mojeBillboardy je největší portál venkovní reklamy v ČR. Sdružuje nabídku desítek agentur vlastnících reklamní plochy a díky tomu dokáže rychle porovnat ceny napříč celým trhem.
Ročně zpracujeme téměř dva tisíce Vašich poptávek. Každému pomůžeme vybrat vhodné reklamní plochy a partnera k realizaci kampaně.
ZavřítPortál mojeBillboardy přichází s velmi zajímavou nabídkou pro objednatele billboardových ploch. Od letošního roku jim vyplácí 300 Kč z každé zakázky realizované prostřednictvím portálu jako cashback. Na to, jak taková služba funguje, jsme se zeptali Martina Chytrého, specialisty na venkovní reklamu.
Kde se zrodil nápad na to zavést na portál cashback?
Neustále se zabývám tím, jak získat pro všechny majitele billboardů, kteří u nás své plochy inzerují, lepší poptávky. Takové poptávky, které budou seriózní a ze kterých se velmi rychle stanou zakázky. Zajímají mě poptávky od klientů, kteří skutečně chtějí kupovat billboardové plochy, a ne pouze „okopávat pneumatiky“, jak se říká mezi majiteli autobazarů. Chci, aby od nás všichni inzerenti a obchodní partneři portálu dostávali jenom takové poptávky, po kterých následuje objednávka.
A jak takové poptávky získat?
Neúnavně o svém podnikání pořád přemýšlím a snažím se ho vylepšovat. Čtu knihy o marketingu, chodím na konference, ale tenhle nápad jsem získal úplně jinde – u svého kamaráda. Můj kamarád pracuje v korporátu a hodně služebně cestuje. Dubaj. Mexico City. Jakarta. Buenos Aires. Sydney. Letenky v byznys třídě. Hotely s výhledem na moře. Letenky si bookuje sám firemní kreditkou. A při bookování využívá cashback VratnéPeníze.cz. Za každou služební cestu tak dostane hezkou finanční odměnu od cashbacku.
To je vlastně výhodné pro něj, ale i pro firmu, že?
Přesně tak. Firma nezaplatí vůbec nic navíc a jeho cashback také nic nestojí. Takže se jedná o WIN - WIN situaci.
A koho cashback potěší na portálu mojeBillboardy.cz?
Nejvíce u nás obecně nakupují podnikatelé, jejich asistentky, marketingoví specialisté, kteří se zabývají venkovní reklamou, nebo projekťáci, kteří se starají o marketing svých klientů sakumprásk. Právě ti často řeší zadání desítek billboardových ploch měsíčně a taková odměna ve formě cashbacku jim určitě přijde vhod.
Máte už nějaké konkrétní ohlasy na cashback?
Ano, zadavatelé jsou nadšeni. Naši stálí klienti jsou potěšeni, že mohou nakupovat přes přehledný a praktický portál, a ještě za to dostanou odměnu. Dostal jsem už pár nadšených a děkovných e-mailů, a to jsme teprve ve fázi testování služby.
Vidíte v souvislosti s cashbackem nějaké výhody pro samotné majitele ploch?
Určitě. Získají větší množství klientů, u kterých hned po poptávce následuje objednávka. Zároveň se obecně sníží „konkurenčnost“ poptávek. To znamená, že majiteli jedné plochy nepřijde pět poptávek z různých portálů, které jsou ovšem od jednoho zadavatele. V naší branži je tohle bohužel smutná praxe a majitelé reklamních ploch by tak mohli posílat jednu cenovou nabídku za druhou, ovšem bez valného účinku.
Kdy bude nová funkce dostupná pro všechny zákazníky?
Právě jsme dokončili první testovací měsíc, kdy jsme si „nanečisto“ vyzkoušeli, zda bude o tento typ služby zájem. Naše domněnky se potvrdily, proto se chystáme co nejdříve nabídnout cashback všem zadavatelům offline reklamy na portálu mojeBillboardy.cz.