Díky venkovní reklamě jsme představili naši neziskovku široké veřejnosti

Billboardy a citylighty nemusí vždycky jenom vydělávat peníze, lákat kolemjdoucí k návštěvě vašeho podniku nebo jim prodávat zboží. Dobře mohou posloužit i pro pěkně vymyšlenou brandovou kampaň, která má za cíl zviditelnit organizaci a představit její činnost.

Rozšířili jsme povědomí o naší činnosti

Bílý kruh bezpečí je organizací, která poskytuje odbornou a bezplatnou pomoc obětem kriminality u nás. Zaměřuje se na oběti a svědky trestných činů bez ohledu na věk, pohlaví nebo povahu samotného činu. V Jihočeském kraji zajišťuje činnost Bílého kruhu bezpečí pobočka v Českých Budějovicích. Nabízí odborné psychosociální poradenství, právní informace a nadstandardní služby obětem a pozůstalým po obětech závažných násilných trestných činů. V praxi to vypadá třeba tak, že můžete do Bílého kruhu bezpečí docházet na krátkodobou terapii nebo vás pracovník této organizace doprovodí k soudu. O jejich činnosti však neví zdaleka tolik lidí, kolik by mělo. „K propagaci jsme se rozhodli vybrat právě venkovní reklamu proto, že jsme chtěli naši organizaci představit široké veřejnosti a šířit povědomí o Bílém kruhu bezpečí na frekventových veřejných místech v Českých Budějovicích,“ vysvětluje záměry organizace Gabriela Papežová z Bílého kruhu bezpečí. Být vidět je velmi důležité, proto jsme pro vás připravili článek o tom, jak pomocí venkovní reklamy budovat svou značku.

Kampaň naše očekávání splnila na jedničku

Pro Bílý kruh bezpečí to nebyla první zkušenost s venkovní reklamou – realizovali ji úspěšně v předchozích letech už několikrát a vždy jim přinesla zvýšenou návštěvnost klientů. Organizace si objednala tři plochy na klíčových lokalitách – na Senovážném náměstí, na Hlavním nádraží a na ulici Skuherského. „Vybrali jsme si velmi frekventované lokality, protože jsme chtěli, aby naše reklama byla dobře viditelná a zasáhla opravdu velké množství lidí. S venkovní reklamou už máme letité zkušenosti, a i tato kampaň splnila naše očekávání na jedničku,“ komentuje Gabriela Papežová.

Rozpočet na kampaň činil 50 000 Kč

Venkovní reklama přišla Bílý kruh bezpečí přibližně na 50 000 Kč. Byla realizována po dobu jednoho až tří měsíců na zmíněných plochách v lokalitě Českých Budějovic. „Náklady na venkovní kampaň se samozřejmě těžko průměrují a neexistuje žádná zlatá střední cesta, protože skutečně záleží na tom, jaké cíle si kladete. 50 000 Kč ovšem bývá velmi obvyklý rozpočet, pokud to klienti myslí s kampaní opravdu vážně a chtějí zasáhnout skutečně velkou masu lidí. K úspěšnosti jistě přispělo i to, že se jednalo o několik reklamních ploch a na některých lokalitách kampaň probíhala delší dobu,“ komentuje billboardovou kampaň Bílého kruhu bezpečí Martin Chytrý, odborník na venkovní reklamu.

Čtěte dále


Co jsou mojeBillboardy.cz

  • Sdružená nabídka desítek agentur vlastnících reklamní plochy
  • Rychlé srovnání cen napříč celým trhem - přehledně na jednom místě
  • Tisíce billboardů v online mapě, snadný výběr
  • Spojíme Vás přímo s majiteli reklamních ploch - bez prostředníků
  • V nabídce jen spolehliví, ověření dodavatelé reklamy
  • Zadejte poptávku a obdržíte nabídky všech agentur, které vlastní plochy v dané lokalitě!