5 důvodů, proč venkovní reklama stále funguje

S příchodem internetu se začal rychle měnit náš život. Spoustu věcí dnes můžeme udělat z pohodlí domova. Stačí jen pár kliků. Podobným způsobem se začal vyvíjet i marketing a online reklama postupem času nabývala na popularitě. Venkovní reklama je naopak poněkud nespravedlivě opomíjena. I v dnešní době onlinové má však v marketingovém plánu svou roli. Ukážeme vám proč.

Uvidí mě všichni

Největší předností venkovní reklamy je to, že ji uvidí každý. Ať už chcete oslovit jakoukoliv cílovou skupinu, je venku. To je u jiných typů propagace nevídané – jsou vašimi zákazníky lidé středního a staršího věku? U této věkové skupiny je používání internetu často výjimkou. Cílíte na mladou generaci? Studenty? Hodně z nich dnes používá AdBlock, proto vaši reklamu vůbec neuvidí. V těchto případech je venkovní výbornou volbou. Nachází se v různých typech lokalit a nedá se vypnout.

Kam s reklamou?

V České republice si můžete pro kampaň vybrat různé formáty, nejčastěji jsou to billboardy, bigboardy a citylighty. Když propagujete motorest, ideálním je umístění podél silničního tahu v jeho blízkosti. Pokud propagujete třeba festival, dobrou volbou jsou citylighty: na plakát je v porovnání s ostatními formáty možné uvést více informací – datum konání, vstupné, program. Každý formát má svá specifika a je vhodné jej použít na určitý typ kampaně, bližší informace k nim najdete v našem článku o formátech reklamy.

Opakování je matka moudrosti

Nejefektivnější je taková reklama, kterou si lidé pamatují. K tomu je potřeba nejen dobrý nápad, ale také to, aby lidé reklamu viděli vícekrát a vryla se jim do paměti. V tomto ohledu je venkovní reklama jasná volba, potenciální zákazníci reklamu uvidí po cestě do práce nebo školy a zase zpátky. Působí 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Po celý měsíc. Pokud sdělení spojíte s nápaditým grafickým návrhem, na vaši značku nezapomenou.

Oslovení zákazníka v pravou chvíli

Bannery na internetu jsou proslulé svou rušivostí, vyskakovací okno vám zabrání dočíst článek, v televizi zase reklama běží místo filmu nebo zpráv. Prostě se objeví ve chvíli, kdy je to to poslední, co chcete vidět. Kdy ale přemýšlíte o nákupu? O tom, co potřebujete zařídit nebo třeba o dovolené? Venkovní reklama zákazníky od ničeho neruší a zasáhne je v pravou chvíli, když se vrací domů, vyráží do města, čekají na vlak – když se rozhodují o tom, co a kde nakoupí. Abyste z venkovní reklamy vytěžili co nejvíce, připravili jsme pro vás článek, jak její síly využít na maximum.

Je pro mě venkovní reklama, když působím pouze online?

Venkovní reklama je, ač to může znít překvapivě, dobrým prostředkem pro podporu firem působících především v online prostředí. Kde najdete nejvíce nových zákazníků? Aktivní uživatelé internetu vás už pravděpodobně znají. Venkovní reklama Vám ale nabízí možnost na vaši firmu upozornit v prostředí, kde jsou lidé, které online nenajdete. A vy získáte zákazníky, které byste jinak neoslovili.  

Čtěte dále


Co jsou mojeBillboardy.cz

  • Sdružená nabídka desítek agentur vlastnících reklamní plochy
  • Rychlé srovnání cen napříč celým trhem - přehledně na jednom místě
  • Tisíce billboardů v online mapě, snadný výběr
  • Spojíme Vás přímo s majiteli reklamních ploch - bez prostředníků
  • V nabídce jen spolehliví, ověření dodavatelé reklamy
  • Zadejte poptávku a obdržíte nabídky všech agentur, které vlastní plochy v dané lokalitě!