Tajemství skvělé reklamní grafiky

O tom, jestli bude vaše reklama úspěšná nebo se z ní stane propadák, rozhoduje často grafika. Proto je velmi důležité vyvarovat se základních i pokročilých grafických chyb. Poradíme vám, jak má správný billboard vypadat a na co se při tvorbě billboardu zaměřit. Až budete vědět, jak na skvělou grafiku billboardu, pomůžeme vám s přípravou tiskových dat pro billboard a upozorníme na základní chyby v rozlišení fotek na billboard.

Začněte základními pravidly: Dobrá grafika zaujme na první pohled. Špatná bohužel taky A odkaz pošlete rovnou i svému grafikovi.

Kdy jsou billboardy vyhozené peníze?

Billboard vám může posloužit stejně kvalitně jako UXák se SEO specialistou, kteří vyladí váš web, nebo HRistka, která naláká pět nových zaměstnanců. Billboardy to dovedou také. Musíte ovšem dobře znát svou cílovou skupinu a vědět, kde se pohybuje. Ovšem jsou i případy, kde billboard opravdu nic nevytrhne – a o těch si povíme dnes. Pokračování textu...

Chyby, kterých se inzerenti často dopouští a jak se jim vyvarovat

Venkovní reklama byla historicky jednou z prvních příležitostí, jak se na trhu zviditelnit. I dnes je mezi firmami populární volbou. Billboardy jsou totiž univerzálním médiem, díky kterému je možné zasáhnout až 92% obyvatelstva v regionu a v porovnání s jinými typy offline reklamy jsou velmi levné. Aby však venkovní reklama fungovala, je nutné ji dělat správně. Pokračování textu...

Jak vytvořit skvělou grafiku na billboard v 7 krocích

Uspořádání venkovní kampaně nestojí malé peníze, proto je důležitý každý detail. Klíčovým je však grafický návrh, který má za úkol nejen informovat zákazníky o Vašich službách, ale hlavně zaujmout! Zní to možná jednoduše, ale dobrý grafický návrh má svá „zlatá pravidla“, o které se s Vámi rádi podělíme. Pokračování textu...

Dobrá grafika zaujme na první pohled. Špatná bohužel taky

Prodá ale jenom ta dobrá. Nad špatnou grafikou zakroutíte hlavou, ale nezapamatujete si z ní nic. Dobrou a špatnou grafiku odlišují zdánlivé maličkosti, které ovšem ve výsledku úplně mění celkový dojem. A k dobrému celkovému dojmu i obchodnímu výsledku vede spousta drobných kroků. Pokud se jich budete držet, čeká vaši billboardovou kampaň úspěch. Pokračování textu...