Oslovili jsme zákazníky, kteří nemají čas hledat na internetu

Ne každý zákazník si před výběrem nového plotu dělá audit dodavatelů a nechá si zaslat osm konkurenčních cenových nabídek. Spousta z nich na to totiž nemá jednoduše čas. Tuto skupinu zákazníků pak určitě oslovíte pěknou prezentací vlastní práce. A tu jim můžete ukázat třeba v Praze na Jižní spojce, kudy spěchají na další schůzku.

Potřebovali jsme odprezentovat naše výrobky

Česká společnost AST ploty se zabývá výrobou designových hliníkových plotů. Nabídka společnosti se neomezuje pouze na ploty – z uvedeného materiálu vyrábí zábradlí, balkony, schodiště, zástěny, fasádní panely, designové doplňky či interiérový nábytek. Každý z výrobků je pro zákazníka zpracován na míru, přesně v designu, který si vybral nebo který společně s výrobcem vymyslel. Velkou výhodou řešení u společnosti AST ploty je i pokrytí montáže, kterou firma provádí po celé České republice. I když značná část zákazníků přichází díky referencím nebo již realizovaným zakázkám, které jim padnou do oka, potřebovali oslovit daleko širší okruh zájemců než „známé známých“. Chtěli zaujmout, dobře odprezentovat výrobky a vzbudit zvědavost, která zákazníky dovede na jejich web.

Billboardová reklama osloví velmi rychle celou řadu lidí

„Venkovní billboardovou reklamu jsme si vybrali, abychom oslovili zákazníky, kteří nemají čas hledat na internetu. Dále je venkovní reklama levnější než třeba reklama v časopisech,“ uvádí David Steiner, jednatel společnosti AST ploty. „Určitě jsme očekávali zvýšenou návštěvnost webových stránek. Tam už svoje výrobky prodat umíme díky fotografiím předchozích realizací a možnosti volby vlastního designu,“ upřesňuje David Steiner. Pro společnost AST ploty to byla vůbec první zkušenost s venkovní reklamou.

Dobrá a frekventovaná lokalita

Billboardovou reklamu realizovala společnost po dobu 2 měsíců. Vybrali si velmi frekventovanou plochu – reklamu umístili na Jižní spojku v Praze, kde je opravdu hustý provoz hlavní silnice. Do billboardové plochy investovali přibližně 12 tisíc korun. „Účinnost venkovní reklamy jsme pocítili okamžitě. Návštěvnost webových stránek se zvýšila přibližně o 10 %, což už v našem odvětví znamená poměrně hodně zákazníků. S reklamou jsme byli spokojeni a určitě se k ní v budoucnu vrátíme,“ doplňuje David Steiner.

Potřebujete si spočítat cenu za vaši billboardovou kampaň? Přečtěte si, kolik zaplatíte za billboard.

Jak vidí billboardovu reklamu odborník

„Za úspěchem reklamy určitě stojí dobře zvolená grafika. Segment je zákazníkům srozumitelný, ilustruje ho jedna fotografie a v levém dolním rohu nechybí logo jako podpis. Velkou výhodou billboardu je jeden kontaktní údaj, který je pro zákazníky jedoucí kolem zapamatovatelný,“ uvádí Martin Chytrý, specialista na venkovní reklamu. „Billboard si pak vystačí s jednoduchým sdělením: Ploty a brány, zábradlí, schodiště, zástěny. Neodehrává se tu žádná velká kreativa, ale naopak tu vládne velká srozumitelnost pro zákazníka. A to s v nových objednávkách počítá,“ dodává Martin Chytrý.

Čtěte dále


Co jsou mojeBillboardy.cz

  • Sdružená nabídka desítek agentur vlastnících reklamní plochy
  • Rychlé srovnání cen napříč celým trhem - přehledně na jednom místě
  • Tisíce billboardů v online mapě, snadný výběr
  • Spojíme Vás přímo s majiteli reklamních ploch - bez prostředníků
  • V nabídce jen spolehliví, ověření dodavatelé reklamy
  • Zadejte poptávku a obdržíte nabídky všech agentur, které vlastní plochy v dané lokalitě!
  •  
  •