Díky billboardu se prodeje zvýšily o 50 %

Venkovní reklama zasáhne opravdu velké množství lidí, kteří se s vašimi produkty či službami dosud nesetkali anebo nemají ani tušení, že něco takového vůbec existuje. Své o tom ví Lukáš Karovič, majitel značky My Lux Paw, která vyrábí zlaté a stříbrné šperky pro vás i vaše čtyřnohé mazlíčky.

Zvýrazňujeme vzácné pouto mezi lidmi a zvířaty

Značka My Lux Paw vyrábí vlastní zlaté a stříbrné šperky navržené jak pro člověka, tak pro jeho zvířecího kamaráda. Šperky nesou nádech luxusu a elegance a navrhnout si je můžete na míru vám, vašemu domácímu kamarádovi i vašemu společnému vkusu. „Šperk nevnímáme jenom jako věc. Je to takový talisman, který ukazuje vzácné pouto mezi námi a zvířaty,“ uspřesňuje Lukáš Karovič, majitel značky My Lux Paw.

Naše produkty jsou úžasné, ale potenciální zákazníci o nich nevědí

Nádherné talismany okouzlí každého, kdo bere svého čtyřnohého miláčka jako člena rodiny. Takových lidí je jistě celá řada, ovšem o špercích My Lux Paw neví. Vlastně si ani neumí představit, že něco takového existuje. Proto se majitel značky rozhodl oslovit masovější skupinu lidí prostřednictvím billboardu. „Venkovní reklamu jsme zvolili proto, abychom zasáhli velké množství lidí. Musím se přiznat, že to byla naše úplně první zkušenost s venkovní reklamou. Ale jsme moc rádi, že jsme se pro ni rozhodli. Měla velké výsledky a zaznamenali jsme spoustu pozitivních ohlasů,“ komentuje úspěšnost billboardové kampaně Lukáš Karovič.

Jeden billboard zvýšil prodeje o 50 %

Billboardová reklama byla umístěna v lokalitě Lozorno a plochu si firma pronajala na jeden měsíc. Do kampaně investovala 150€ a přinesla jí poměrně velkou návratnost. Prodeje se v dané lokalitě zvýšily o 50 % a značka se dostala do daleko většího povědomí lidí. A díky tomu, že spousta nových mazlíčků i jejich pánů šperky nosí, je značka více vidět, zasahuje nové a nové zákazníky a najednou se o ní „ví“ a mluví. „Určitě to nebyla naše poslední venkovní reklama. Úspěch kampaně můžeme velmi zřetelně měřit na prodejích i návštěvnosti našeho webu, proto víme, že se nám vyplatila a pravděpodobně se nám vyplatí i v budoucnu,“ dodává Lukáš Karovič. Podobných výsledků můžete dosáhnout také, přečtěte si náš článek Jak využít sílu venkovní reklamy na maximum.

Čtěte dále

Co jsou mojeBillboardy.cz

  • Sdružená nabídka desítek agentur vlastnících reklamní plochy
  • Rychlé srovnání cen napříč celým trhem - přehledně na jednom místě
  • Tisíce billboardů v online mapě, snadný výběr
  • Spojíme Vás přímo s majiteli reklamních ploch - bez prostředníků
  • V nabídce jen spolehliví, ověření dodavatelé reklamy
  • Zadejte poptávku a obdržíte nabídky všech agentur, které vlastní plochy v dané lokalitě!