tisíce reklamních ploch za skvělé ceny

Vyšší zisky díky venkovní reklamě

Venkovní reklama není jenom o pronájmu billboardu, ale především o promyšlené strategii, znalosti cílové skupiny a dobré taktice. Poradíme vám, jaké tipy a triky v outdoorové reklamě fungují, a poskytneme vám užitečné návody a best practices, abyste z pronájmu reklamních ploch získali maximum. Upozorníme vás na chyby, kterých se inzerenti velmi často dopouštějí a stojí je čas i peníze. A naopak vám ukážeme, jak na skvělou venkovní kampaň, která vám přivede nové zákazníky a zvýší zisk.

Nechte si poradit: Víte, jak si vybrat ten pravý billboard? My ano. A s jeho výběrem vám rádi pomůžeme.

Typické chyby při pronájmu billboardů

Připravili jsme pro vás přehled nejčastějších přešlapů spjatých s tvorbou a realizací billboardové kampaně. Pokud se chcete při prvním pronájmu billboardu vyhnout problémům, nechte si poradit od specialisty na offline reklamu Martina Chytrého, který upozorňuje na typické nešvary na straně klientů i běžné potíže provázející billboardové kampaně. Pokračování textu...

Billboardy a cena: Kolik zaplatíte za billboard?

Ceny billboardových ploch se od 90. let příliš nezměnily. Billboardová plocha v dobré lokalitě s pěknou viditelností vás vyjde na 5 až 6 tisíc korun. K těmto nákladům připočtěte cenu za grafický návrh i kreativu a tisk samotného plakátu. Cenu celé kampaně pak snadno spočítáte podle množství ploch, na které chcete nechat svou reklamu vylepit. Pokračování textu...

Kdy jsou billboardy vyhozené peníze?

Billboard vám může posloužit stejně kvalitně jako UXák se SEO specialistou, kteří vyladí váš web, nebo HRistka, která naláká pět nových zaměstnanců. Billboardy to dovedou také. Musíte ovšem dobře znát svou cílovou skupinu a vědět, kde se pohybuje. Ovšem jsou i případy, kde billboard opravdu nic nevytrhne – a o těch si povíme dnes. Pokračování textu...

Billboardy umožňují perfektní cílení reklamy

Venkovní reklama umožňuje díky správné poloze billboardů přesné zacílení potenciálních zákazníků. Opakovaně je oslovuje, proto je snadno zapamatovatelná. Billboardy navíc efektivně působí na lidské emoce. Zákazníci venkovní reklamu vnímají jako méně rušivou a obtěžující než online kampaně, které na ně nekontrolovaně vyskakují na internetu. Pokračování textu...

Chyby, kterých se inzerenti často dopouští a jak se jim vyvarovat

Venkovní reklama byla historicky jednou z prvních příležitostí, jak se na trhu zviditelnit. I dnes je mezi firmami populární volbou. Billboardy jsou totiž univerzálním médiem, díky kterému je možné zasáhnout až 92% obyvatelstva v regionu a v porovnání s jinými typy offline reklamy jsou velmi levné. Aby však venkovní reklama fungovala, je nutné ji dělat správně. Pokračování textu...

Jak využít sílu venkovní reklamy na maximum

Když jdete do práce, kde všude potkáváte billboardy? Kolik z nich si zapamatujete nebo vás zaujmou? Venkovní reklama je levným a efektivním nástrojem propagace s vysokou návratností a velkým potenciálem, avšak abychom z ní získali co nejvíce, je potřeba se držet určitých zásad, aby reklama byla co nejvíce efektivní. Pokračování textu...

Víte, jak si vybrat ten pravý billboard? My ano

Když jdete po ulici, kolik reklamních ploch potkáte? Jako spotřebitel uvidíte desítky billboardů, ale kolik z nich vás zaujalo? Kolik z nich si pamatujete? Výsledná cifra nebude nijak ohromující. Venkovní reklama může být velmi dobrým nástrojem, jak dosáhnout vašich cílů. Musí se však dělat správně. Abyste byli vidět v moři konkurence, potřebujete zajímavý grafický návrh a chytlavý slogan Tím však nemáte ani zdaleka vyhráno – billboardy musí být na správném místě. Pokračování textu...

 

Rychlá poptávka