mojeBillboardy je největší portál venkovní reklamy v ČR. Sdružuje nabídku desítek agentur vlastnících reklamní plochy a díky tomu dokáže rychle porovnat ceny napříč celým trhem.
Ročně zpracujeme téměř dva tisíce Vašich poptávek. Každému pomůžeme vybrat vhodné reklamní plochy a partnera k realizaci kampaně.
ZavřítO efektivitě venkovní billboardové reklamy se diskutuje již mnoho let. Outdoorové billboardové kampaně klienti i agentury často podceňují, protože není úplně jednoduché změřit, zda venkovní reklama funguje a přináší klientům zisk. I přes mnohé pochybnosti je efektivita venkovní reklamy mnohdy lepší než efektivita online kampaně. Billboardová reklama totiž umožňuje perfektní cílení, nerušivě oslovuje nové i stávající zákazníky 24/7 a přispívá k budování značky.
Jaký článek si přečíst jako první? Billboardy umožňují perfektní cílení reklamy. Dozvíte se, proč se zaměřit na vaši cílovou skupinu a jak připravit billboardovou kampaň efektivně.
Na trhu je v každém odvětví obrovské množství konkurence – pro každou firmu je proto důležité být vidět a odlišit se od ostatních. Firmy musí neustále zkoušet a vymýšlet nové způsoby, jak se zviditelnit a udržet se na špici. Jak je to s venkovní reklamou? Pomáhá firmám budovat jejich značku? Pokračování textu...
Je venkovní reklama vhodným způsobem propagace i pro malé a střední firmy? Na to se nás klienti často ptají. Mezi velkými firmami je venkovní reklama oblíbená. Je velmi účinná a zasáhne různé cílové skupiny – téměř veškerou populaci. Investice do outdooru však může být nákladná. Vyplatí se investovat větší částky i menším podnikům? Pokračování textu...
Když jdete do práce, kde všude potkáváte billboardy? Kolik z nich si zapamatujete nebo vás zaujmou? Venkovní reklama je levným a efektivním nástrojem propagace s vysokou návratností a velkým potenciálem, avšak abychom z ní získali co nejvíce, je potřeba se držet určitých zásad, aby reklama byla co nejvíce efektivní. Pokračování textu...
S příchodem internetu se začal rychle měnit náš život, spoustu věcí dnes můžeme udělat z pohodlí domova. Stačí jen pár kliků. Podobným způsobem se začal vyvíjet i marketing a online reklama postupem času nabývala na popularitě. Venkovní reklama naopak má tendenci být opomíjena. I v dnešní době onlinové má však v marketingovém plánu svou roli. Proč? Pokračování textu…
Venkovní reklama umožňuje díky správné poloze billboardů přesné zacílení potenciálních zákazníků. Opakovaně je oslovuje, proto je snadno zapamatovatelná. Billboardy navíc efektivně působí na lidské emoce. Zákazníci venkovní reklamu vnímají jako méně rušivou a obtěžující než online kampaně, které na ně nekontrolovaně vyskakují na internetu. Pokračování textu...