tisíce reklamních ploch za skvělé ceny

Praktické ukázky billboardových kampaní

Nemusíte se učit od velkých bank, pojišťoven nebo automobilek. Ukážeme vám firmy, které si pronajaly jen jediný billboard na jeden měsíc, ale jejich kampaně přesto přinesly pozoruhodné výsledky. Do billboardové reklamy není nutné investovat vyšší desítky tisíc, stačí perfektní znalost cílové skupiny, strategické uvažování, správný výběr plochy i grafiky a především dobrý nápad.

I menší a středně velké firmy mohou s billboardy docílit excelentních výsledků, přečtěte si o tom: Díky billboardu za 6 000 Kč u nás zákazníci utratili přes 170 000 Kč Seznamte se s menšími firmami, které měly velké cíle.

Billboard s termoponožkami před branou Vysokých Tater

Slovenská firma vyrábějící termoponožky a termoprádlo inzerovala své produkty na jediném billboardu mezi Popradem a Starým Smokovcem. Každý měsíc pečlivě obměňovala grafiku s produkty, které byly pro danou sezónu nejvhodnější, a spoustu návštěvníků hor proměnila ve své zákazníky. Pokračování textu...

Díky billboardu za 6 tisíc u nás zákazníci utratili přes 170 000 Kč

I menší firmy mohou díky perfektně zvolené strategii oslovit řadu nových zákazníků. Cyklistická speciálka na dětské vozíky umístila jeden billboard do těsné blízkosti konkurenční provozovny. Inzerovala v sezónním červnu a oslovila 5 nových zákazníků, kteří zakoupili zboží za 170 000 Kč. Pokračování textu...

Rychlá poptávka